„Transforming Tomorrow“, noul logo de la ArcelorMittal
Cea mai mare �ntreprindere romascan�, „ArcelorMittal“ Roman, care mai num�r� �n prezent 2.125 de angajati, lucreaz� sub un nou brand, „ArcelorMittal Tubular Steel Products“, si are un nou logo ce a fost lansat oficial ieri, 27 noiembrie, la sediul administrativ al companiei. Manifestarea, organizat� de c�tre conducerea rom�no-indian� a firmei, a fost prilejul unei �nt�lniri, dup� o lung� perioad� de vreme, a salariatilor concernului cu societatea civil� si mass-media. Nu au lipsit reprezentantii celor mai importante institutii si autorit�ti publice, printre care si Prim�ria Roman. De asemenea, au fost invitati si o parte a membrilor din staff-ul tehnic al fabricii si lideri sindicali. Prezidat� de managerul general Petru Simion si de managerul economic, Sudhir Yagnik, �ntrunirea a debutat cu prezentarea ultimelor evenimente importante din viata concernului, de la momentul fuziunii �ntre „Arcelor“ si „Mittal Steel“, doi dintre colosii metalurgiei mondiale. „Asist�m la un moment deosebit, la care am dorit s� ne facem p�rtasi, cu angajatii si invitatii. Avem oficial un nou brand si un nou logo, dup� unificarea «ArcelorMittal». «Transforming Tomorrow» (transform�nd ziua de m�ine - n.r.) noua g�ndire dup� care ne ghid�m, este foarte serioas� si ne oblig� la o nou� viziune si o strategie. Facem parte din cea mai puternic� companie mondial� si ne baz�m pe continuitate, puterea de a conduce si inovarea permanent�. Dorim s� devenim un exemplu pentru concurent�“, a afirmat managerul general Petru Simion. Sudhir Yagnik a prezentat, cu ajutorul videoproiectorului, ideile principale pe care �si axeaz� g�ndirea concernul multinational �n perspectiv�. Problema unui brand si a unui logo nou a fost important�, spun reprezentantii companiei, deoarece fiecare dintre fortele care au fuzionat avea propria personalitate. Conceptul a fost efortul muncii unei �ntregi echipe, pe baza consult�rii „oamenilor cheie“ din „ArcelorMittal“ si, prin e-mail, a angajatilor, care au dat 8.850 de r�spunsuri. Astfel se face c� fabrica din Roman va lucra „oficial“ sub o nou� marc�, produsele de aici purt�nd logo-ul liderului metalurgiei mondiale. Reprezentantii fabricii de la Roman au mai anuntat c�, �n prezent, concernul are, �n total, 320.000 de angajati, cuprinsi �n mai multe divizii, cu reprezentare �n 60 de t�ri. Uzina nemtean� este parte a „Tubular Products“ - Produse Tubulare (cu 18 fabrici �n nou� t�ri si sediul central la Rotterdam), mai precis a subramurii „energetice“ din aceast� divizie. �n prezent, acest compartiment are o capacitate de productie de trei milioane de tone anual si o cifr� de afaceri de 2,2 miliarde de dolari. �n finalul �ntrunirii de ieri, gazdele si invitatii au ciocnit o cup� de sampanie, �n cantina fabricii de tevi.