„Monitorul de Roman“, locul I, la Topul Firmelor
• firma Romprint, care editeaz� cotidianul, s-a clasat pe primul loc �n topul realizat de Camera de Comert si Industrie Neamt • distinctia a fost acordat� la categoria micro�ntrepinderi, domeniul edituri si activit�ti conexe • „Acest rezultat are �n spate munc� si seriozitate. Exist�m pe o piat� foarte sever�, publicul cititor este extrem de dur si dac� gresesti, te sanctioneaz�. Am supravietuit, am �nv�tat s� facem totul din mers, am convins publicul c�ruia ne adres�m c� s�ntem cei mai buni, iar aceste rezultate au fost confirmate, acum, prin aceast� distinctie, care are la baz� datele din bilantul contabil pe 2006“, a declarat Axinia Dumitriu, director executiv al societ�ii comerciale Romprint SRL Roman • „Monitorul“ are si cel mai mare tiraj �n zona Roman • datele pot fi consultate la adresa www.brat.ro • Societatea comercial� Romprint SRL din Roman, firma care editeaz� „Monitorul de Roman“, a reusit ca �n numai c�teva luni de activitate s� obtin� rezultate care au clasat-o pe primul loc la Topul Firmelor 2006. A �nceput s� functioneze de la jum�tatea anului trecut, iar p�n� la sf�rsitul lui 2006 a obtinut rezultate notabile, la categoria micro�ntrepinderi, domeniul edituri si activit�ti conexe. „Function�m efectiv din iunie 2006, iar acest rezultat are �n spate munc� si seriozitate. Exist�m pe o piat� foarte sever�, publicul cititor este extrem de dur si dac� gresesti, te sanctioneaz�. Am supravietuit, am �nv�tat s� facem totul din mers, am convins publicul c�ruia ne adres�m c� s�ntem cei mai buni, iar aceste rezultate au fost confirmate, acum, prin aceast� distinctie, care are la baz� datele din bilantul contabil pe 2006“, a declarat Axinia Dumitriu, director executiv al societ�tii comerciale Romprint SRL din Roman. Cotidianul „Monitorul“ a devenit lider autoritar de piat�, �n municipiul Roman si zon�, conform Biroului Rom�n de Audit al Tirajelor (BRAT), institutia care se ocup�, la nivel national, de supervizarea si certificarea modului �n care mass-media este prezent� �n viata comunit�tii. Mai mult dec�t at�t, cotidianul se �nscrie pe o linie ascendent� �n ceea ce priveste v�nz�rile si abonamentele, dovad� a faptului c� seriozitatea actului editorial, promptitudinea �n relatiile cu societatea civil�, corectitudinea fat� de clientii de publicitate si dezvoltata retea de mic� publicitate v-au convins c� v� merit�m tot interesul. Astfel, conform ultimelor date centralizate de prestigiosul institut bucurestean, referitoare la primele sase luni pe anul �n curs, „Monitorul“ a trecut clar �n fata principalului ziar concurent pe piata local�, „Ziarul de Roman“. De altfel, principalii indicatori, anume „tirajul mediu lunar pe aparitie“ si „media lunar� de copii difuzate“ au �nregistrat un trend ascendent, �ncep�nd din februarie, continu�nd cu martie, pentru ca, spre finalul perioadei de referint�, s� se ridice din nou. Astfel, �n cea mai bun� lun� din punctul de vedere al tirajului (martie, n. red.), „Monitorul“ a emis 1.562 de exemplare. Cea mai bun� difuzare (1.419 ziare ajunse, efectiv, la cititori, n. red.) si, implicit, cel mai mic num�r de exemplare retur au fost �n iunie c�nd, zilnic, am trimis pe piat�, �n medie, peste 1.500 de ziare. De cealalt� parte, �ns�, principala publicatie concurent�, „Ziarul de Roman“, s-a �nregistrat pe un trend descendent �ncep�nd cu mai si iunie, f�r� s� reuseasc�, �n nici o lun� din cele sase, s� aib� tirajul mediu lunar pe aparitie mai mare de 1.500 de buc�ti (ceea ce „Monitorul“ a reusit, constant, �ncep�nd din martie, n.red.). BRAT a anuntat, public, pe site-ul propriu, www.brat.ro, c� „Ziarul de Roman“ a reusit, �n mai si iunie, s� difuzeze 1.077, respectiv 1.049 exemplare, la tiraje de 1.248, respectiv 1.223 exemplare. Un calcul simplu arat� c�, �n aceste ultime luni, „Monitorul“ a devansat cu 25% concurenta. Iar cum de la primul num�r „Monitorul“ si-a propus s� fie �n slujba cititorilor, cresterea de tiraj si pozitia de lider ne onoreaz� deoarece dovedesc faptul c� mesajul nostru a fost corect receptat de c�tre dumneavoastr�. �ncrederea pe care ne-ati ar�tat-o a influentat si colaborarea cu clientii interesati s�-si promoveze produsele si serviciile prin intermediul ziarului nostru. Acestia au �nteles c� „Monitorul“ reprezint� solutia logic� si evident� pentru a se face cunoscuti pentru c�t mai multi dintre romascani. Alegerea corect� este at�t a lor, c�t si a dumneavoastr�.
|