Verdict BRAT: „MONITORUL“, LIDER
• „Monitorul“ a avut cel mai mare tiraj �n zona Roman • datele pot fi consultate la adresa www.brat.ro • Cotidianul „Monitorul“ a devenit lider autoritar de piata, �n municipiul Roman si zona, conform Biroului Rom�n de Audit al Tirajelor (BRAT), institutia care se ocupa, la nivel national, de supervizarea si certificarea modului �n care mass-media este prezenta �n viata comunitatii. Mai mult dec�t at�t, cotidianul se �nscrie pe o linie ascendenta �n ceea ce priveste v�nzarile si abonamentele, dovada a faptului ca seriozitatea actului editorial, promptitudinea �n relatiile cu societatea civila, corectitudinea fata de clientii de publicitate si dezvoltata retea de mica publicitate v-au convins ca va meritam tot interesul. Astfel, conform ultimelor date centralizate de prestigiosul institut bucurestean, referitoare la primele sase luni pe anul �n curs, „Monitorul“ a trecut clar �n fata principalului ziar concurent pe piata locala, „Ziarul de Roman“. De altfel, principalii indicatori, anume „tirajul mediu lunar pe aparitie“ si „media lunara de copii difuzate“ au �nregistrat un trend ascendent, �ncep�nd din februarie, continu�nd cu martie, pentru ca, spre finalul perioadei de referinta, sa se ridice din nou. Astfel, �n cea mai buna luna din punctul de vedere al tirajului (martie, n. red.) „Monitorul“ a emis 1.562 de exemplare. Cea mai buna difuzare (1.419 ziare ajunse, efectiv, la cititori, n. red.) si, implicit, cel mai mic numar de exemplare retur au fost �n iunie c�nd, zilnic, am trimis pe piata, �n medie, peste 1.500 de ziare. De cealalta parte, �nsa, principala publicatie concurenta, „Ziarul de Roman“, s-a �nregistrat pe un trend descendent �ncep�nd cu mai si iunie, fara sa reuseasca, �n nici o luna din cele sase, sa aiba tirajul mediu lunar pe aparitie mai mare de 1.500 de bucati (ceea ce „Monitorul“ a reusit, constant, �ncep�nd din martie, n. red.). BRAT a anuntat, public, pe site-ul propriu, www.brat.ro, ca „Ziarul de Roman“ a reusit, �n mai si iunie, sa difuzeze 1.077, respectiv 1.049 exemplare, la tiraje de 1.248, respectiv 1.223 exemplare. Un calcul simplu arata ca, �n aceste ultime luni, „Monitorul“ a devansat cu 25% concurenta. Iar cum de la primul numar „Monitorul“ si-a propus sa fie �n slujba cititorilor, cresterea de tiraj si pozitia de lider ne onoreaza deoarece dovedesc faptul ca mesajul nostru a fost corect receptat de catre dumneavoastra. �ncrederea pe care ne-ati aratat-o a influentat si colaborarea cu clientii interesati sa-si promoveze produsele si serviciile prin intermediul ziarului nostru. Acestia au �nteles ca Monitorul reprezinta solutia logica si evidenta pentru a se face cunoscuti pentru c�t mai multi dintre romascani. Alegerea corecta este at�t a lor, c�t si a dumneavoastra.
FOTO: BRAT arata clar: „Monitorul de Roman“ si-a depasit concurenta
|